Wymiany i reklamacje

1. W szczególnych przypadkach istnieje możliwość wymiany zakupionego towaru. Wymiana możliwa jest tylko w obrębie tego samego modelu ( kolor lub inny rozmiar). W przypadku zamiany produktów z innej kategorii, należy najpierw dokonać zwrotu pierwotnego towaru i złożyć zamówienie na nowy produkt.

2. Przed dokonaniem zakupu prosimy o dokładne zapoznanie się ze wskazanymi rozmiarami czy też wymiarami.

3. Na wszystkie produkty kupione w sklepie przysługują uprawnienia z tytułu niezgodności towaru z umową przez okres 2 lat od daty zakupu.

4. Reklamacje będą rozpatrywane w ciągu 30 dni od daty otrzymania towaru od klienta.

5. Warunkiem uruchomienia procedury reklamacje jest dołączenie rachunku za zakupiony towar.

6. Klient dokonuje wysyłki towaru na adres sklepu na swój koszt. Przesyłki wysyłane na koszt adresata nie będą odbierane. Należy pamiętać od odpowiednim zabezpieczeniu paczki.

7. W przypadku uzasadnionej reklamacji, uszkodzony towar zostanie naprawiony lub wymieniony na inny (pełnowartościowy). Jeśli nie będzie to możliwe (np. z powodu wyczerpania stanów magazynowych), sklep zwraca równowartość ceny zakupu towaru.

 

Chcesz otrzymywać specjalne informacje o zniżkach, promocjach i nowościach?
ZAPISZ SIĘ DO NEWSLETTERA, A OTRZYMASZ 10% ZNIŻKI NA PIERWSZE ZAMÓWIENIE!

Kim jesteśmy?

Jeśli lubisz bawić się modą, to dobrze trafiłeś! Naszą pasją jest właśnie zabawa modą i trendami. Chcemy stworzyć nową markę, która... | czytaj więcej |

Informacje

Regulamin Wymiany i reklamacje
Status zamówienia Formy płatności
Zwroty Koszty przesyłki
Zobacz nas także na:

Skontaktuj się z nami!

Odbiór osobisty możliwy także w naszej
siedzibie na ul. Lutyckiej 11 w Poznaniu.


ul. Lutycka 11, 60 - 415 Poznań
606 344 029        biuro@ana-collection.pl