Wymiany i reklamacje
1. W szczególnych przypadkach istnieje możliwość wymiany zakupionego towaru. Wymiana możliwa jest tylko w obrębie tego samego modelu ( kolor lub inny rozmiar). W przypadku zamiany produktów z innej kategorii, należy najpierw dokonać zwrotu pierwotnego towaru i złożyć zamówienie na nowy produkt.
2. Przed dokonaniem zakupu prosimy o dokładne zapoznanie się ze wskazanymi rozmiarami czy też wymiarami.
3. Na wszystkie produkty kupione w sklepie przysługują uprawnienia z tytułu niezgodności towaru z umową przez okres 2 lat od daty zakupu.
4. Reklamacje będą rozpatrywane w ciągu 14 dni od daty otrzymania towaru od kupującego, będącego konsumentem, zgodnie z art. 561 k.c.
5. Warunkiem uruchomienia procedury reklamacji jest dołączenie rachunku za zakupiony towar.
6. Klient dokonuje wysyłki towaru na adres sklepu na swój koszt. Przesyłki wysyłane na koszt adresata nie będą odbierane. Należy pamiętać od odpowiednim zabezpieczeniu paczki.
7. W przypadku uzasadnionej reklamacji, uszkodzony towar zostanie naprawiony lub wymieniony na inny (pełnowartościowy). Jeśli nie będzie to możliwe (np. z powodu wyczerpania stanów magazynowych), sklep zwraca równowartość ceny zakupu towaru.
8. 17. Zgodnie z Ustawą o Pozasądowum Rozstrzyganiu sporów konsumenckich, konsument ma prawo zwrócić się do organu zajmującego się polubownym rozstrzyganiem sporów. W przypadku województwa wielkopolskiego, podmiotem uprawnionym do takiego działania jest Wielkopolski Wojewódzki Inspektor Inspekcji Handlowej, z siedzibą przy al. Marcinkowskiego 3 , 60-967 w Poznaniu.